октомври 31, 2008

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгълни, а не кръгли. Кръгът е по-съвършенната форма, но...
1. Когато слагаш правоъгълниците един до друг, можеш да го направиш така че да няма празно пространство. При къгчетата винаги има. Ако колите ни бяха кръгли, щеше да има много място за кашпи, но това не е рентабилно (виж сх. 1) в светът който живеем... ТОВА Е, НЯМА МЯСТО! Друг е въпроса, че не седят стилно на правите ни пътища.


2. Поради правоъгълната си форма колите се движат основно напред - назад по тясната си страна. Добре се вижда когато завива. Ако бяха кръгли или поне елипсовидни щяха да се движат по свободно във всяка посока и никога няма да се разбира една кола завива или се движи направо (виж сх. 2). ТОВА Е ЛОШО! И в момента шофьорите са като мухи без глави, и брауновото движение е в основата на движението по улиците.


3. Два кръга един до друг имат само една допирна точка. Два правоъгълника един до друг има цяла обща страна. ТОВА Е ЯКО! Или на прост език преведено в контекста - От кръгла кола можеш да говориш само с един и то не на фул контакт, а при правоъгълните коли в едно задръстване всеки може да контактува със всеки (виж сх. 3).


4. Поне аз като си представям кръгла кола, схемата на хората вътре според мен би била 1-2-1.. Както ги рисуват атомите. С цел оптимизация на пространството би трябвало всяка седалка да гледа навън, примерно. Това би означавало, че най задната гледа назад. ТОВА Е УЖАСНО! Има много хора на които им става лошо от това (виж сх. 4).
сх.4

5. Ако т.4 е вярна, тогава спането, секса и особено оралната любов по време на движение, в колата става по трудна от колкото е в момента. ТОВА Е НЕПРИЕМЛИВО! Освен за любителите на поза 69 (виж сх.5 ), но само когато колата е спряла.


6. Катастрофите... В момента правоъгълните коли вседствие на катастрофа придобиват трапецовидни или други паралелепипедни форми, като в повечето случай някаква част от колата остава не засегната. При удар кръглите коли биха придобили формата на кифла. Особено при удар между кръгло Punto и кръгло Cherokee... Това означава към 100% демидж. ТОВА ВЕЧЕ Е СТРАШНО! За Punto-то... (виж сх. 6)


7. Кръглите коли не могат да се бутат целенасочено в една посока, като затънат в някоя локва. Поради формата си е неизбежен натиск към центъра на кръга, а не по посока на движението... ТОВА Е ГЛУПАВО! Според сх. 7


8. Представете си и как ще се сменят гумите на кръгла кола. Вдигаш я от едната страна и тя се търкулва. Това са много голями материални и евентуални човешки загуби. Правоъгълната кола може да си я сложиш на чомпек, кръглата не... (виж сх. 8) ТОВА Е СТРАННО!

9. Кръглата кола може да бъде стилна, правоъгълната е практична. В света който живеем, кръглата го духа. ТОВА Е НОРМАЛНО! Никой не си купува кола защото изглежда сладко, а се купува за да върши работа. Е, има и изключения. Но те не правят разлика между кръла и правоъгълна кола и си я (им я) купуват според цвета на маникюра (сх. 9).


10. 9 причини са достатъчни... ТОВА Е ДЕМОКРАЦИЯ

6 коментара:

  1. Анонименноември 03, 2008

    хахаха джип-кола-кръв-черва...понеделнишкия спам почна

    ОтговорИзтриване
  2. Добре де, ами триъгълните коли, защо така си ги пропуснал? Те са с аеродинамична форма и заемат по-малко място на паркинга, но виж при катастрофа май би било гадно...хм

    ОтговорИзтриване
  3. За триъгълните коли и аз си го мислех докато писах и сигурно ще се появи някакъв анализ... Но ми е гадно, че едно хубаво нещо не открих в кръглите коли и да го открия ще ми е по интересно :))))

    ОтговорИзтриване
  4. Анонименноември 08, 2008

    Страхотен анализ, евала. Точка 4 ме разби :) :) :)

    ОтговорИзтриване

Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...