октомври 08, 2008

Клинтън хотел

Тамън го написах съждението за Creative Director-а, приключих работа и си тръгнах. Обади се Чохата да мина през тях и аз тръгнах нагоре по България. Вървя си, момчетата от Z-Rock ме вкарват в джунглата и съвсем не ебавам, че някакви ми викат от един бус. Усетих ги де, свалих слушалките и те питат:
- За НДК?
- Ми това е пътя да...
- Некъф хотел Клинтън...
- Точно. Само направо давай...
Тръгват те, аз си слагам слушалките и продължавам. Момчетата от Z-Rock пуснали песничка, не пречат на мислите със простотиики и аз вървя и си мисля (то това май ми се отдава, ако мога и да го работя) верно защо не се казва хотела Клинтън.
Ми то... и Хилтън седи разкрачен... и Клинтън като отворена книга...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...