октомври 07, 2008

Администратори да ги...

Говориме си сега с Valqk-а за всичките тия интернет проекти дето ги почваме и сега висят някак си... и БГОутдора и Около София, че и РеЕволюшъна...
То май от кака Тони снощи тръгна всичко.
Общо взето колкото и да си твои идеите или мечтите, пак за да се превърнат в това което искаш трябва освен желание и работа, отвреме на време и малко да са споделени. Защото ти не ги правиш на 100% за теб. Отваряш ги. А когато една идея се приеме от друг при сърце, значи е проработила... Та така с кака Тони си говорехме... За клуба, за клубния сайт, за други такива... ПК-то е като БГОутдора... Една идея за която трябва повече от един човек, да съпреживяват и работят. Не потребители или членове... Такива дал бог. И аз съм потребител. Но ползването на дадена информация, не ме прави част от нея. Както и членуването в дадена група не ме прави част от нея, ако не се чуствам част от хората в нея.
В крайна сметка извода е само един ... Да си администратор означава не да триеш или ограничаваш спама, потребителите или темите, а да даваш права и свободата хората да споделят идеите си и да ги реализират... Да ги направиш администратори...
А мойте проекти нека си висят. Чакат и да узряват някой ден ще се намери този за които, няма да са просто нечии проекти... А малко от малко и негови.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...