октомври 11, 2008

Неродена мома

Обикновенно хората свързват 9-те месеца с бременноста и раждането на дете. При мен дете не се роди, даже направо... провали се възможноста това да стане понатам с това момиче.
Разпадна се една връзка която за тези месеци, беше за мен в зародиша си... Но не можа да се роди и порасне в нещо по-голямо. В такива случаи винаги си задаваш въпроса - пропиляно ли е това време, загубено... не оползотворено... И ако отговора е да, много жалко. Значи наистина е нямала смисъл тази връзка...
Аз с удоволствие ще си спомням за тези дни... Ще разказвам истории, ще показвам снимки. Това е моя живот... Живея така, че да не се срамувам от това което съм направил и постигнал.
А в неродената мома нищо срамно няма, има само много тъга...

1 коментар:

  1. Why all good things come to an end?
    Тъжно и самотно. Чак ме заболя, защото ми напомни как се чувствам в повечето време. Но се опитвам да забравя. Понякога се получава …

    ОтговорИзтриване

Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...