Днес си говорихме в една рекламна агенция по (или по скоро за) работа и ме питаха как си представям работата и задълженията на Creative Director-а. Бе, позамислих се... Хем creative, пък и хем director.
И им казах:
- Най криейтив на Director-a трябва да е да измисли, кой от дизайнерите аджаба ще направи поръчката... Естествено като има наблюдение кой как работи...
Шефа се позамисли и ми даде втори шанс:
- А стимулирането на креативноста?
- Мамка му - помислих си - тези савсем сериозно питат...
- Да, понякога въображението трябва да се стимулира със свежи идеи и поглед отстрани... Но, по трудно май е да ги накараш да направят това което клиента иска... А за това е важен най-вече creative-а на creative director-a…
- Та?...
- Има си начини - замислих се за моята работа като дизайнер - И те са хора, разбират като им говориш...
На седмица излизат над 150 обяви за търсене на дизайнери... И за всяка се пращат по 20 CV-та! Много дизайнери и всичките със скрит или явен потенциал. Но... Вървя си по улицата и си мисля, за тоя криейтив, верно к’ъв е... Гледам ги рекламите и там го няма...
Та какъв Creative в тая България... Та чак и Director да трябва...
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
За кръглите коли...
Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...
-
Независимо къде си роден, дори да имаш само капка българска кръв, то ти си българин. Няма значение дали живееш в столицата, малкото село или...
-
Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги