октомври 23, 2008

Rage срещу the Machine

Млад "блогър" съм. Пописвам по малко, разглеждам плахо и все проверявам влизал ли е някой да види какво ли съм писъл... Трепет, някакъв усещам в мен... Но то с тепет не става, та реших да видя как е по другите "челните" най-известните и посещавани блогове. Да поема челен опит и SEO оптимизация...
Четох, четох, четох... не че нямах работа, но четох, четох, четох... Интересно беше. Хората пишат, и то за абсолютно всичко. Ето примерно тема на деня "Пиле прелетело" и разцъква всеки:
- В каква държава живеем... Няма оправия с тия пилета...
- Как за едни пилета можело да летят, а по белите страни пресичали щраусите улицата пешеходно...
- Защо червените пилета така летят, пък жълтите иначе...
- Колко пилета трябват да сменят крушка, без да се смята това дето е прелетело само да ги види какво правят...
- Защо всъщност пилетата летят... Дам...
То това моито място вярно празно, но се оказа че е пълно с такива места... И по-празни има...
Но друго ми направи впечатление докато "сърфирах" из блоговото пространство днес... Как колкото повече разсъждаваш над темата колко са нефелни другите, толкова повече фенове имаш... Аз също съм добър в намирането на кусури, та и моя блог ще потръгне... Трябва просто да следя новините. Ррррр. Да чета весници, да гледам телевизия, да следя блоговете... Какви ли жертви още ще трябва да правя. Обществените личности, институциите и държавата са най-добрите жертви. Те каквото и да направят, винаги им се намира издънка - Защо така, а не иначе; Защо сега, а не преди време; Защо изобщо правят или казват това, а не замълчът... Не, последното е крайно, че и блогърите губят актив... Позитивно трябва, позитивно...
Позитивно казано с две изречения, престарах ги малко нещата... Има какво да се чете, а блоговете дето ги насолих не са толкова много. Даже това сега заради един-два конкретно го написах... Но ми направиха много лошо впечатление. А, че имаха много фенове вярно... Но не може и да има rage, и да не си срещу machine-ата...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...