декември 30, 2008

Пуснаха мъчителите на Картофа

Не чета вестници изобщо. Рядко гледам телевизия. Но отвреме на време ме заглождва едно такова и проверявам в нета новините. И за пореден път се сещам защо новините не ме интересуват. Ми защото пак продаваме компютри на Япония. Връзката между заглавието, съдържанието и събитието в статиите е... меко казана странна! Ето ви няколко заглавия от електронните издания последния един месец. И сами си отговорете - заглавието ли ви накара да прочетете статията, статията има ли нещо общо със заглавието и най-вече каква е връзката на двете със събитието, заради което е написано всичко.
Почваме със Стандарт:
Пуснаха мъчителите на Картофа - 30 Ноември 2008
Синьото танго излезе от ритъм - 1 Декември 2008
Бадема прасна клуба с 40 бона - 3 Декември 2008
Трендафил не успя да стане гимнастичка
- 13 Декември 2008
Горите стават “Биг брадър” - 18 Декември 2008
Дядо Коледа застреля осем - 27 Декември 2008
Продължаваме с Новинар:
Кървавата бабичка
23 Декември 2008
И малко и от любимите Dnes.bg:
Борисов взе скалпа на главния архитект на район "Студентски" - 19 Декември 2008
99,9% преизбраха Сидеров за лидер, един прави цирк - 21 Декември 2008
Обама по перки - 23 Декември 2008

1 коментар:

  1. Никога не съм бил силен по математика, но не затова ми трябваха 5 дни за да се усетя, че трябва да кажа:
    - WOW Dnes.bg. Ако заглавието е вярно, Атака би трябвало да имат 1000 члена на ОС. В статията пише 500... Много правилно значи. Един човек е бил против, но е половин човек, тъй като е член на тази партия... Останалите 500 половини друг път ще ги коментираме.

    ОтговорИзтриване

Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...