декември 08, 2008

"Млад , висок, атлетичен и сексапилен мъж.Неженен. Продава 2 торби цемент."

Търся аз обяви продава и изведнъж... Изкача нещо странно и на още по странно място. От една страна сайт с гръмкото име ReklamaBulgaria.com, от друга по между другото 2 атлетични торби цимент. Отворих и какво да видя. Пет реклами за запознанства, които не мога да не пусна тук...
Обява N1:
"izvar6vam vsiakakvi sex uslugi samo za dami ot 20-38 godi6na vazrast diskretna vraska sopstven teren 087*******", коки.
Хем делово, хем какво нежно и секси име.
Обява N2:
"Предлагам дискретна компания на богати жени за приятни разходки вечери и за невероятни сексуални изживявания.Аз съм Мъж със страхотно плажно тяло стегнато дупе висок съм 187 тежа 90кг.Приятна шъншност с хубави кяфяви очи и чиста глатка кожа. Казвам се Георги,тел:088*******"
Това което ме плени в тази обява естествено са разходките вечер, плажното тяло, стегнатото дупе и приятната шъншност каквото и да е това. Искам и аз такъв Mъж да съм.
Обява N3:
"Красив , готин мъж търси нещо по така , но без обвързване . От Плевен съм , не давам телефон за да не ми звъните през 5 мин."
Ми онемях. Ако сте по-така или просто не искате обвързване, за да не звъните, ето мейла на Пича от Плевен, деге - sexy_sexy_marvellous@abv.bg
Обява N4:
"Млад , висок, атлетичен и сексапилен мъж.Неженен. Продава 2 торби цемент."
Сексапилен и с цемент... Офертата е... много изгодна... май...
Обява N5:
"Млад самотник си тарси своята млада половинка.."
Успех желая, мога само да кажа, на младия космонавт...
А, аз какво търсех да купя? Няма значение... Не мога вече да мисля за цимент, по същия начин...

2 коментара:

  1. Може ли номера на Nо 2 (страхотно плажно тяло стегнато дупе) ?

    ОтговорИзтриване
  2. Ми... Май това му е номера - "приятни разходки вечери и за невероятни сексуални изживявания". Коронния предполагам... А ти достатъчно ли си богата с тази магистратура... устойчива :)

    ОтговорИзтриване

Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...