януари 30, 2009

Аве Гугъл, пътуващите без карта те поздравяват


На 24 януари открихме сезона на стопа. Аз естествено се успах, и докато на големи глъдки пия кафето събирам багажа. Естествено, когато багаж се събира така, около половината неща, които ти трябват остават в къщи. Както се оказа този път съм забравил едно малко, но съществено нещо - Пътния Атлас...
Студ, облаци и вятър, идеалното време за стърчане на магистралата. До Дряново бяхме за около 3 - няма 4 часа.
Обратния път в понеделник и още в 8 сутринта бяхме на центъра на Велико Търново. Вали като из ведро, а ние пием кафенце на топло.
-Как да излезем на пътя за София - питаме.
-Ми - сочат ни в неопределена посока...
След около 30-40 минути неопределенност в ръкомаханията, аз забелязох, че в кафето има WiFi. Ех, как трепна компютърната ми душа. Влизам в нета и като фен на Гугъл Мапса я имам и в телефона. Незнам как познава местоположението ти, но от центъра на София, веднага точката започна да мига в центъра на Търново. Увеличавам, намалявам и накрая видях, къде трябва да стопираме.

Опцията на Гугъл Мапс "Упътване" все още за България не е много пипната, но работи. Май, по усет повече, но работи.
-До квартал Кольо Фичето и бул. България, какво да хванем - питаме пак.
-5 или 110 - веднага получаваме точен отговор.
Платихме и след малко чакане, бяхме на мястото за стопа. Продължава да вали, но веднага се смилиха над нас.
Не, че нямаше да ми е приятно да пообиколя Търново, но в това време съм много благодарен на Гугъла. Както се казва - Чичко Гугъл знае всичко. И е вярно...

1 коментар:

  1. Слагам и останалите снимки от стопа и Дряново - http://picasaweb.google.com/ogi.stoyanov/24260109#

    ОтговорИзтриване

Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...