януари 21, 2009

Метро vs Метро


Малко off topic се получи. Говорихме онзи ден с Владо за Софийското метро. Цялото ми детство премина покрай изкопите. Там си играех. И ползвам метрото, от как тръгна, до където стигаше.
Та ги питах Владо и братовчед му, кога казват ще стигаме от Люлин до Младост. Оказа се, аз не знаех, че всъщност първо ще пуснат трасето от Младост до Стадион Юнак. Началото на лятото, някъде...
# Така, така... И Люлин с метро до центъра и Младост... И откъде-накъде Люлинското метро ще ходи до Младост. Младост е доволно голям квартал, да си има собствено метро.
# Поразрових из нета, кога все пак ще ги свържат, тези два лъча, на документи всъщност един. Есента, казва Бойко. Бързо, изненадвам се аз...
# Докато търся инфо за метрото, попадам и на друга есенна новина - за парламентарните избори...
Ех, това софийско метро. Какво по удобно време да свържеш двата най-големи квартала на София, за Обединяване на Софийското Метро, за Обединение на Цяла София.
Браво. Пак ще преизпълним плана, въпреки спънките и лошите японци. Но като изключим японците, плановете за преизпълнение не са на метрото...

2 коментара:

  1. То зависи и по кои документи, по най-първия договор ноември 2007 трябваше да са вързани.

    ОтговорИзтриване
  2. Ми... Каквото е писано да стане... става...
    http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4247373,00.html?maca=bul-TB_waz_bul-2896-xml-mrss

    ОтговорИзтриване

Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...