септември 10, 2009

След 9-ти


Аз ям на обяд кюлчета злато
Диамантен десерт, нефтена сметана
Името ми е Велзевул - хазяин на стратосферата
Аз съм нереално готин - респектът ми е без мярка.

Припев:
В лявата ръка - “Сникърс”, в дясната ръка - “Марс”
Мой ПиАр мениджър е Карл Маркс
В лявата ръка - “Сникърс”, в дясната ръка - “Марс”
Мой ПиАр мениджър е Карл Маркс
Капитал! Капитал! Капитал! Капитал!

Аз ям градове, изпивам морета
Брадата ми закрива небето
Гръм и мълнии, мъгли и дъждове
Ботушите ми лижат министри и вождове

Припев

В лявата ръка - “Сникърс”, в дясната ръка - “Марс”
Мой ПиАр мениджър е Карл Маркс
Лицето ми - Мадона, отвътре от изгнили круши
Всички на колене! Оркестър, туш!
Капитал! Капитал! Капитал! Капитал!

1 коментар:

Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...