ноември 24, 2009

Беглянки

Отдавна нямах време да пиша тук или на другите места, където споделям, но един филм, които гледах наскоро ме накара да напиша статия за него - Беглянки. Филм за това, че когато бягаш от проблемите си, всъщност бягаш от себе си...
Като написах "статията" и от там интереса ме заведе в Google Analytics-а, от там в Topbloglog-a... И видях, че съвсем скоро блог за руско и източно европейско кино ще задмине Празното място, въпреки че там публикувам рядко и отдавна не го бях правил. То един рейтинг, но така и трябва да бъде. Ще гледам да гледам повече източно европейско кино и да го рекламирам и ревютирам повече. Определено има много интересни и стойностни неща.
Тук нещата са тегави, незнам или няма за какво да пиша... Особено във физическото и ментално - финансово състояние в което съм. И особено след последните избори.
Айде, клас стани, клас мирно... Избягахме от час и ни викат при директорката... Жалко, че няма да ни изключат...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...