май 26, 2009

Нищо лично, просто бизнес

Вчера следобяд намерих на страниците на 24 часа следната статия:

Нещо лично от г-н Филип Цанов, председател на сдружение "Природата за хората". Нещо лично, и много грозно. Защото когато не знаеш какво говориш, може много глупости да кажеш.
Според статията това сдружение е изкарало стотици хора на Алеко да чистят в събота.
Може. Но в събота, бе Денят на природните паркове и във всички тях се чисти. На Алеко инициативата бе миналата година. И аз бях там. Помня. Но ако искам да ми е удобно с автобуса и да ме видят повече хора пак там бих отишъл. Не е хубаво да си приписваш чужди заслуги.
Казва, че боклукът идвал от туристите, защото нямало кошчета да го хвърлят там. Амиии, май не е точно така г-не. Боклукът в кошчета или не, няма място в планината. Ако си турист не го хвърляш и си го сваляш. Ти незнам (разбрах всъщост), какъв си, но нито си за природата, нито си турист.
Нямало и табели по пътеките на Витоша... Интересно къде стигна до този факт. Аз лично съм участвал като доброволец в подновяване на маркировката на Платото.
Общо взето цялата статия е срещу управата на парка. Нищо конкретно, просто лайна във вентилатора.
Всъщост има ли смисъл да се ядосвам за мнението на човек, който лиже шефски задници. Изказва се некомпетентно, обвинява и обижда за интригата. Май не.
Г-н Цанов иска писти и лифтове, но нека си го каже, както си е. Без да се крие зад "природозащита". Защото такава при него и "неговата" организация такава няма. На сайта на сдружението, в секцията членове има две имена. Неговото и на Вежди Рашидов. И двамата са свързани с ПИБ и Витоша ски. Оттам нататък статията и мнението публикувани във весника вече не са лични... Това е просто бизнес...

1 коментар:

  1. Анонименмай 26, 2009

    Абцолютно си прав. Супер мръсните Витоша ски всячески се опитват да нацапат управата на парка, ползвайки евтини поръчкови медии (а и некадърни редактори). Пошла работа. Дори и на мен са ми звъняли от едно периодично безплатно издание с молбата да напиша нещо за Витоша, ама така да го напиша, че да стане ясно как никой не поддържа планината и какво безсрамие е това. Трябвало да бъде много силен текст, защото издателят бил приятел с инвеститора, който, видип ли, щял да направи от Витоша новия Аспен. Гнусна, престъпна, наведена история...

    ОтговорИзтриване

Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...