май 26, 2012

Цингара - мангара - тактика

"Доволна съм от представянето си. Догодина пак ще се явявам, защото тръпката е много голяма! Искам пак да изживея тези моменти, това ме зарежда и ме кара да се чувствам жива..." каза Софи Маринова след отпадането за финала на Евровизия... 
А това означава само едно - че циганетата, па че ручат куфтета по време на финалите в България за избор на песен, която да ни представя на Евровизия :)) А ние пак няма да гледаме и да гласуваме...

"— Аз си мисля, сеньор — отвърна Санчо, — че е хубаво да управляваш, пък ако ще и стадо овце. 
— Ние двамата мислим по един и същи начин, Санчо. Но вие знаете всичко вече — каза херцогът — и аз се надявам, че ще управлявате така умно, както умно и разсъждавате. Но засега стига сме приказвали по този въпрос и не забравяйте, че утре сутрин трябва да заминете, за да поемете управлението на острова, и че довечера ще ви снабдя с дрехите, които ще трябва да носите, и с всички други необходими неща във връзка с вашето заминаване. 
— Да ме облекат както си щат — каза Санчо, — но както и да съм облечен, аз ще си бъда винаги Санчо Панса."

Или казано на обикновен български - на колкото и езика да кажеш "Обичам те", музиката и стилът ти си остават "Цингара-Мангара-Тактика"

Ето за сравнение на Софка, примерно Молдова:

1 коментар:

Аз споделих моето мнение. Искам, и ще е приятно да чуя и твоето. Оги

За кръглите коли...

Гледайки как колегата паркира преди малко и под въздействието на темата от вчерашния тийм билдинг се замислих защо аджаба колите са правоъгъ...